Sales training, klantcommunicatie en leiderschap. Krijg enkel de essentie. De Best practices van de beste performers.

Sales training, klantvriendelijkheid en coaching

Op basis van de beste performers. Krijg de essentie.



In-house sales training voor je team

  • Vlotte prospectie
  • Betere opvolging, meer deals
  • Telefonisch verkopen
  • EfficiĆ«nter verkopen
  • De nieuwste sales aanpak
  • Voor external/internal sales, ...

Ga verder

Open sales training voor jezelf

  • Basis sales training
  • Prospectie voor vertegenwoordigers
  • Cold calling
  • De deal afsluiten
  • DISC-Selling, RED-Selling, ...
  • Offertes opvolgen, ...

Ga verder

Training in klantgerichtheid

  • Klantgericht werken
  • Klantgericht telefoneren
  • Klantvriendelijkheid voor helpdesks
  • Klachten behandelen
  • Klantgericht schrijven
  • Voor bedrijven, overheid, ...

Ga verder

Management training en coaching

  • Coachen van een team
  • DISC voor managers
  • Best performers analyse van je team
  • Assessments van verkopers
  • Sales consultancy

Ga verder




Waarom kiezen voor SB Management?

SB Management. Best Practices. Gedreven door klantbeleving. Enkel de essentie.

  • Technieken van de 7% beste verkopers.
    SB Management doet al meer dan 25 jaar onderzoek naar de verkooptechnieken van de beste verkopers van België.
    Het zijn die technieken die je onder de knie krijgt tijdens onze opleidingen.
  • Hands-on trainingen: ga direct aan de slag.
    Je krijgt geen vage theorie, maar praktische tips en voorbeelden aangepast aan jouw situatie.
    Zodat je de tips meteen kan toepassen.
  • Toptrainers met jaren praktijkervaring.
    Jan Roel van Rhee behoort tot de 2,5% beste consultants van Vlaanderen. Hij is verkoper sinds 1986 en trainer sinds 1994.
    Alle andere trainers hebben ook minstens 20 jaar praktijkervaring en 15 jaar ervaring als lesgever.
  • De gemiddelde NPS (Net Promotor Score) = 59,1!
    Dit blijkt uit ons jaarlijkse klantentevredenheidsonderzoek bij al onze klanten.
  • Telenet, Aldi, Crelan, AG Insurance, zijn enkele van onze tevreden klanten.
  • Je krijgt tot 30% korting via de KMO-portefeuille.
    Vermeld de kmo-portefeuille in je offerteaanvraag, wij regelen je attest.


Graag een offerte op maat van jouw bedrijf of organisatie?

  • Meerdere collega's die deze opleiding willen volgen? Vanaf 3 deelnemers is in-company voordeliger.
  • De inhoud wordt volledig afgestemd op jouw situatie: jouw klanten en verkoopaanpak staan centraal.
  • Je bepaalt zelf waar en wanneer je de opleiding organiseert.
  • Al +1200 tevreden bedrijven. Elk jaar geven we heel wat incompany opleidingen.

Ja, ik wil een vrijblijvende offerte voor een incompany training

Wat zeggen onze klanten?

  • Pragmatisch en praktisch. Sterke aanknopingspunten: NU, Direct... .Een krachtige toekomstgerichte aanpak. Topinzichten die ook de sales van mijn 'business as usual' dienen en aanscherpen. Jan Roel die letterlijk op alles een antwoord heeft en geeft.(9/10)

    Anonieme sales trainer 
  • Je geeft praktische informatie aan de deelnemers die onmiddellijk toepasbaar is Voorbeelden: Magnificent Seven, Schema met doel, effecten en middelen. Je hebt een rustige manier van presenteren. Je geeft aan iedereen de kans om vragen te stellen. Je haakt direct in op de vragen die deelnemers stellen. (9/10)

    Sofie VandevyvereSales Coach / Image Coach / Passion for fashion
  • Overzichtelijke en interessante presentatie met ruimte voor notities. nuttige tips, dus hopelijk volgen er niet teveel verkopers deze cursus ;-) deze cursus doet u nadenken !! en geeft u inzichten om deze speciale tijden anders te benaderen. (9/10)

    Fred VanderweydenVariapack
  • Je merkt op dat Jan-Roel een rot in het vak is. Hij koppelt theorie zeer eenvoudig aan de praktijk en neemt tijd om voorbeelden en cases te bespreken. (9/10)

    Robin Van AraignienToba HR Solutions
  • De uitleg is zeer helder en concreet. Zelfs voorbeelden die niet van je eigen bedrijf zijn, zijn toch verstaanbaar (9/10)

    Roel BroeckhovenExperience Trainer bij Telenet
  • Snel, concreet, to-the-point (9/10)

    Ann De MuynckZaakvoerder bij Vision Company