SB Management: opleiding klantgericht werken






Met deze trainingmodules krijg je

  • De aanpak van de beste performers op vlak van klantgericht werken
  • Een team dat de klant centraal zet en tegelijk opkomt voor de belangen van jouw organisatie
  • Medewerkers die inzicht hebben in de klant
  • Een team dat beschikt over de nodige vaardigheden om positief en empathisch te communiceren met de klanten
  • Een klantgerichte organisatie
  • Tevreden klanten
  • En nog veel meer ...


Waarom kiezen voor SB Management?

  • Technieken van de 7% beste dienstverleners.
    SB Management doet al meer dan 25 jaar onderzoek naar de verkooptechnieken van de beste dienstverleners van België.
    Het zijn die technieken die je onder de knie krijgt tijdens onze opleidingen.
  • Hands-on trainingen: ga direct aan de slag.
    Je krijgt geen vage theorie, maar praktische tips en voorbeelden aangepast aan jouw situatie.
    Zodat je de tips meteen kan toepassen.
  • Toptrainers met jaren praktijkervaring.
    Jan Roel van Rhee behoort tot de 2,5% beste consultants van Vlaanderen. Hij is verkoper sinds 1986 en trainer sinds 1994.
    Alle andere trainers hebben ook minstens 20 jaar praktijkervaring en 15 jaar ervaring als lesgever.
  • De gemiddelde NPS (Net Promotor Score) = 59,1!
    Dit blijkt uit ons jaarlijkse klantentevredenheidsonderzoek bij al onze klanten.
  • Telenet, Aldi, Crelan, AG Insurance, zijn enkele van onze tevreden klanten.
  • Je krijgt tot 30% korting via de KMO-portefeuille.
    Vermeld de kmo-portefeuille in je offerteaanvraag, wij regelen je attest.

Nog vragen? Graag overleg?

We bespreken graag alles samen.

Contacteer mij voor meer info